Regulamin sklepu |
Zamówienia można złożyć:
Za pobraniem - zapłacisz przy odbiorze przedstawicielowi firmy kurierskiej. Przedpłata na konto - zamówienie zostanie zrealizowane po wpłaceniu przez Ciebie na nasze konto kwoty za zamówiony towar. Ceny za przesyłki kurierskie obowiązują na terenie Polski. Koszty przesyłki zagranicznej ustalamy inwidualnie w zależności od kraju do którego paczka ma być wysłana.
POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA Po złożeniu zamówienia przeslana zostanie do Ciebie e-mailem informacja o przyjęciu Twojego zamówienia (zawiera wybrane pozycje, adres dostawy, wartość towaru), prosimy o jego sprawdzenie i potwierdzenie. Potwierdzenia dokonasz klikając na podany w e-mailu link. Do momentu otrzymania Twojego potwierdzenia jego realizacja jest wstrzymana! Zastrzegamy sobie również prawo do telefonicznego potwierdzenia zamówienia szczególnie w przypadku wyboru opcji "za pobraniem". TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIEŃ Jeżeli wybrany przez Ciebie towar jest dostępny w naszym magazynie termin realizacji zamówienia wyniesie 1-3 dni roboczych od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia. W przypadku gdy produkt wybrany przez Ciebie nie jest dostępny zostaniesz powiadomiony/a o terminie realizacji zamówionego produktu. (W dniu realizacji zamówienia wysyłamy list pocztą elektroniczną o dokonaniu wysyłki zamówionego towaru). REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA, ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJA Zakupiony w naszym sklepie towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku zwrotu towaru prosimy zapoznać się z zasadami jego zwrotu. Zwrot może być dokonany tylko wtedy, gdy towar nie był używany, zniszczony lub uszkodzony (Dotyczy to także oryginalnych opakowań). Zwracany towar musi być ponadto czysty i pozbawiony zapachu oraz być zaopatrzony we wszystkie metki, dodatkowe akcesoria (jeśli są załączone do danego towaru) oraz numer zamówienia. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon (jego brak uniemożliwi zwrot pieniędzy). Zapewniamy zwrot pieniędzy w wysokości ceny odsyłanego towaru - minus opłata manipulacyjna w wysokości 3 zł (zwrotowi nie podlegają też koszty dostawy i transferu gotówki). Pieniądze otrzymasz przekazem pocztowym lub przelewem na wskazany przez Ciebie rachunek. Towar odsyłasz na swój koszt. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Wszystkie zwroty pieniędzy oraz reklamacje realizowane są w ciagu 14 dni. USZKODZENIA TOWARÓW W TRANSPORCIE-GWARANCJA Wszystkie towary dostępne w sklepie są bardzo dobrej jakości i objęte są gwarancją producenta. W razie ewentualnej reklamacji prosimy pobrać plik ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO w formacie MS Word. Zgłoszenie należy wydrukować i wypełnić zgodnie z opisami. Wypełnione zgłoszenie prosimy dołączyć do reklamowanego produktu wraz z otrzymanym rachunkiem (jeśli był wystawiony). Jeżeli się zdarzy, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne (dotyczy towarów jeszcze nie używanych), odeślij go z powrotem jak najszybciej na nasz adres zwykłą pocztą. Dołącz otrzymany wraz z przesyłką rachunek. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania danego asortymentu), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrot pieniędzy. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep. UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu. |